Contacteer ons en we maken samen van je gebouw dé verteller van je verhaal en dé ambassadeur van je merk!

Alle gegevens die je in dit formulier invult, worden automatisch opgeslagen in onze database. Meer info? Check onze privacy policy.

Alle gegevens die je in dit formulier invult, worden automatisch opgeslagen in onze database. Meer info? Check onze privacy policy.

Onze realisaties

Kinderdagverblijf

Onze realisaties

Bruyninghegoed

Onze realisaties

Levensboom

Onze realisaties

Onze realisaties

Muster

Onze realisaties

Groepspraktijk Tille

Onze realisaties

Sint Vincentius

Deel deze insight

Deel deze insight

Seducing the senses. Het geheim om klanten aan te trekken zonder schreeuwerig te zijn.

Zintuigen…
 
Onlangs kwam ik er na een reeks testen op uit dat ik hoogsensitief ben.
Oh, wat zijn mijn zintuigen gevoelig.
En van meer en meer mensen is dat zo.
Tijd dus om ermee te leren omgaan en erop in te spelen.
De zintuigen niet omverblazen, maar verleiden...
 
Alleen al de beleving van een doodgewone wandeling aan zee...
…die geur
…die wind voelen in je haar en horen suizen in je oren
…het gevoel van het zand tussen je tenen
…het geluid van de golven die krachtig neerkomen op het strand
…de energie voelen van het water en de wind
…de zoute smaak van het water
…je ogen de rust geven van het verzicht
…en niet te vergeten, het zesde zintuig of het "gevoel van vrijheid", van “alles is mogelijk”, “de nieuwe ideeën die komen door die vrijheid”,…
 
Iedereen laat zich leiden of beïnvloeden door de zintuigen. Dat is heel natuurlijk en voor een groot deel onbewust.
Wat een mogelijkheden schept dat niet om mensen te prikkelen, aan te trekken, te overtuigen,…?
 
En wat een mogelijkheden schept dat om je klanten aan te trekken naar je gebouw én ze ook met plezier te laten terugkomen?
Think about it!
 
Vanaf vandaag focus ik in elke volgende blog op een bepaald zintuig en geef ik je tips en tricks om er iets mee te doen dat goed is voor je business.
 
De 5 traditionele zintuigen: Zien, Horen, Ruiken, Voelen, Smaken
het 6de zintuig of intuïtie (of in het boeddhisme: de geest)
En ondertussen is er discussie of ook evenwicht en beweging en ..., de naam “zintuig” niet verdienen.
 
Volg ons om geen enkele tip te missen!
 
Lukt het niet om het allemaal zelf toe te passen?
Wil je graag hulp voor het omzetten van de tips in je project?
 
UpArt to the rescue! Stuur gerust een mailtje naar up@upart.be.

Seducing the senses. Het geheim om klanten aan te trekken zonder schreeuwerig te zijn.

Zintuigen…
 
Onlangs kwam ik er na een reeks testen op uit dat ik hoogsensitief ben.
Oh, wat zijn mijn zintuigen gevoelig.
En van meer en meer mensen is dat zo.
Tijd dus om ermee te leren omgaan en erop in te spelen.
De zintuigen niet omverblazen, maar verleiden...
 
Alleen al de beleving van een doodgewone wandeling aan zee...
…die geur
…die wind voelen in je haar en horen suizen in je oren
…het gevoel van het zand tussen je tenen
…het geluid van de golven die krachtig neerkomen op het strand
…de energie voelen van het water en de wind
…de zoute smaak van het water
…je ogen de rust geven van het verzicht
…en niet te vergeten, het zesde zintuig of het "gevoel van vrijheid", van “alles is mogelijk”, “de nieuwe ideeën die komen door die vrijheid”,…
 
Iedereen laat zich leiden of beïnvloeden door de zintuigen. Dat is heel natuurlijk en voor een groot deel onbewust.
Wat een mogelijkheden schept dat niet om mensen te prikkelen, aan te trekken, te overtuigen,…?
 
En wat een mogelijkheden schept dat om je klanten aan te trekken naar je gebouw én ze ook met plezier te laten terugkomen?
Think about it!
 
Vanaf vandaag focus ik in elke volgende blog op een bepaald zintuig en geef ik je tips en tricks om er iets mee te doen dat goed is voor je business.
 
De 5 traditionele zintuigen: Zien, Horen, Ruiken, Voelen, Smaken
het 6de zintuig of intuïtie (of in het boeddhisme: de geest)
En ondertussen is er discussie of ook evenwicht en beweging en ..., de naam “zintuig” niet verdienen.
 
Volg ons om geen enkele tip te missen!
 
Lukt het niet om het allemaal zelf toe te passen?
Wil je graag hulp voor het omzetten van de tips in je project?
 
UpArt to the rescue! Stuur gerust een mailtje naar up@upart.be.

Volg je ons mee in ons verhaal?
 
Dit kan hier in de blog of via sociale media:
 
 
#UpArt #grafischontwerp #architectuur #interieur #zintuigen #senses #wayfinding #signalisatie #totaalconcept #belettering #interieurontwerp #bestickering #ontwerp #maatwerk #vitrine #shop #horeca #groepspraktijk #school #onderwijs #educatief #verticalecon